Tuesday, April 19, 2011

Berbicara Kepada Bulan




Aku tahu kau di suatu tempat di luar sana
Di suatu tempat yang jauh
Aku ingin kau kembali
Aku ingin kau kembali
Jiranku berfikir aku gila
Tapi mereka tidak mengerti
Kau lah segalanya yang aku ada  
Kau lah segalanya yang aku ada
   
Pada malam hari ketika bintang-bintang
Menerangi kamarku
Aku duduk sendirian

Berbicara kepada bulan
Mencuba untuk mendapatkan kau
Dengan harapan kau berada di sisi lain
 Berbicara dengan aku juga
Atau aku bodoh yang duduk bersendirian
Berbicara kepada bulan

Aku merasa seperti aku terkenal
Perbincangan bandar
Mereka berkata
Aku sudah gila
YA! Aku sudah gila
Tetapi mereka tidak tahu
Apa yang aku tahu

Kerana apabila matahari terbenam
Seseorang berbicara kembali
YA! Mereka berbicara kembali

Pada malam hari ketika bintang-bintang
Menerangi kamarku
Aku duduk sendirian

Berbicara kepada bulan
Mencuba untuk mendapatkan kau
Dengan harapan kau berada di sisi lain
Berbicara dengan aku juga
Atau aku bodoh yang duduk bersendirian
Berbicara kepada bulan

Ahh Ahh,
Ahh Ahh,
Pernahkah kau mendengar panggilan aku?
Kerana setiap malam
Aku berbicara kepada bulan
Masih mencuba untuk mendapatkan kau

Dengan harapan kau berada di sisi lain
Berbicara dengan aku juga
Atau aku bodoh yang duduk bersendirian
Berbicara kepada bulan

Aku tahu kau di suatu tempat di luar sana
Di suatu tempat yang jauh


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.